90/ فهرست A قلعه‌نوعي لو رفت

تبلیغات

90/ فهرست A قلعه‌نوعي لو رفت

آنطور که از شواهد امر پيداست امير قلعه‌نوعي تا حدود زيادي از مواضع قبلي خود کوتاه آمده و پس از اينکه بارها به علت‌هاي مختلف ساز جدايي سر داد، حالا منتظر چراغ سبز وزير در پرداخت بودجه است تا فهرست مورد نظر خود را براي جذب بازيکن در اختيار مسئولان قرار بدهد. اين فهرست آماده است و سرمربي استقلال چند روز پيش طي جلسه‌اي که با پورحيدري و گروه آناليز خود داشته فهرست A خود را تنظيم کرده است. در اين فهرست ابتدا به نفرات جايگزين ستاره‌هايي که از استقلال مي‌روند پرداخته. به نظر مي‌رسد قلعه‌نوعي زياد روي ماندن نکونام حساب باز نکرده و اعتقاد دارد که دلارهاي عرب‌ها او را از تيم جدا مي‌کند. به همين دليل است که در صدر خواسته‌هايش نام حسين کاظمي را قرار داده است. البته با توجه به اينکه هافبک دفاعي سابق استقلال با چند تن از مسئولان اين باشگاه مشکل دارد و ممکن است به پيشنهاد استقلال جواب منفي بدهد، آلترناتيو هم مشخص کرده و از اميد ابراهيمي بازيکن سپاهان نام برده. اين بازيکن جوان طي کردن پله‌هاي ترقي در فوتبال را مديون قلعه‌نوعي است و اگر پيشنهاد مالي سپاهان او را وسوسه نکند قطعا با استقلال به توافق خواهد رسيد.
اما پژمان منتظري هم از جمع آبي‌‌پوشان جدا شده است و سرمربي اين تيم دومين خواسته‌اش را جدب جانشين او مطرح کرده. در شرايطي که بسياري معتقدند هادي عقيلي به علت ارتباط خوب با سرمربي استقلال در صدر فهرست جانشينان منتظري قرار مي‌گيرد اما جالب اينکه قلعه‌نوعي از فرشيد طالبي به عنوان گزينه‌ اول خود نام برده و عقيلي را آلترناتيو او قرار داده است.
اما نکته قابل توجه اين فهرست عدم مشخص کردن جانشين براي سيدمهدي رحمتي است. در شرايطي که اکثر رسانه‌ها از مذاکره استقلال با نيلسون سخن به ميان مي‌آورند، اما نام اين دروازه‌بان در فهرست A قلعه‌نوعي قرار ندارد و به نظر مي‌رسد سرمربي آبي‌پوشان که گفته مي‌شود قبل از تکميل ليست با رحمتي صحبت کرده است روي ماندن او در استقلال حساب ويژه‌اي باز کرده از اين بابت اطمنيان خاطر دارد آن هم در شرايطي که ادعاهاي زيادي در مورد مذاکره رحمتي با پرسپوليس و سپاهان مطرح شده است.
البته احتمال ديگري هم مطرح است گفته مي‌شود قلعه‌نوعي از طريق برخي دوستانش مذاکره‌اي با جانشين رحمتي داشته و نام او را در فهرست خود قرار نداده زيرا مطمئن است که اين دروازه‌بان به طور قطع در صورت رفتن رحمتي آبي‌ پوش مي‌ شود.
 

 
ارسال در: دوشنبه 6 خرداد ساعت 16:49 (1392/3/6)





مطالب مرتبط
.